رشد لینک ها و تاثیر مستقیم با سئو و رتبه مناسب وب سایت

بیشتر شدن لینک و شهرت در وب وب سایت برای شما !

جهت موتور هایی‌ که وب را کرال می‌ کنند، لینک ها شبیه خیابان هایی‌ بین آنهاست. موتور ها با استفاده از تحلیل های پیچیده لینک، چگونگی‌ ارتباط تامل این صفحات با یکدیگر را کشف کنند.


پکیج های سئو

پکیج های سئو,بسته های سئو,سئو,بهینه سازی سایت,مقالات سئو,مقالات جدید سئو

از اواخر دهه ۹۰موتور های جستجو از لینک ها به عنوان رای مصرف می‌ کردند، لینک ها ارائه دهنده دمکراسی نظرات وب در مورد اینکه چه صفحاتی مهم زیاد دیده شده هستند ، بودند. موتور ها کاربر د لینک دیتا ها را تصفیه و به نوعی هنر عالی‌ تبدیل کردند، و الگوریتم های پیچیده بررسی های دقیق و ظریفی‌ را از وبسایت ها صفحات بر طبق این اطلاعات ایجاد کردند.

اینطور نیست که بگویم تمام چیز در سئو در مورد لینک هاست، ولی متخصصین جستجو، بخش بزرگی‌ از الگوریتم موتور ها را به فاکتور های مبتنی‌ بر لینک نسبت می‌ دهند. برای کسب اطلاعات در این زمین، به متن فاکتور های رنکینگ در موتور های جستجو مراجعه بکنید . موتور های جستجو، از طریق لینک ها نه تنها می‌ توانند شهرت وب سایت و صفحات را بر طبق عدد شهرت صفحاتی را که به آنها لینک می‌ شوند را نقد کنند، بلکه معیار هایی‌ همچون اتعماد، اسپم، و صلاحیت شان را هم ارزیابی ‌ می‌ کنند. سایت های قابل اعتماد بیشتر تمایل به رابطه با دیگر وب سایت های معتبر دارند، در حالی‌ که وب سایت های اسپمی لینک های بسیار زیاد ‌ کمی‌ از وب سایت های معتمد دریافت می‌ کنند. باری کسب اطلاع بیشتر در این زمینه به متن وبسایت های تایید شده مراجعه بکنید . وب سایت های با صلاحیت قدرتمند که حاوی آن دسته از سایت هایی‌ می‌ شود که در الگوریتم “هیل تاپ” قرار دارند، لینک هایی‌ را در اختیار شما قرار می‌ دهند که به خوب ی‌ وجود محتوای پیشرفته را در موارد ویِژگزینشه نشان می‌ دهد.

به لطف وجود این تمرکز بر فرد د الگوریتم ها نقد لینک ها افزایش پروفایل های لینک وب سایت امری حیاتی برای جریان قدرت، تذکر ترافیکی است که از موتور جستجو کسب می‌ کنند. به عنوان یک نظر کارشناسی از نظر سئو، لینک سازی جزو ضروری ترین تکالیفی است که جهت کسب رنکینگ موفق یت در ترافیک می بایست به کار بندید.

نشانه هایی‌ جهت لینک

روش موتور های جستجو

پیش از قدم گذاشتن در تلاش جهت سخت لینک، معرفت عناصری که بوسیله موتور های جستجو برای لینک استفاده می‌ شود همچنین اینکه چگونه این عناصر فاکتور هایی‌ برای ارتقا وزن لینک ها در الگوریتم ها می‌ شوند را درک بکنید . موتور های جستجو از لینک ها بهآموزش های مختلفی‌ مصرف می‌ کنند. با اینکه تمام معین ه های مورد نیاز برای سنجش لینک بوسیله موتور های جستجو را نمی‌ دانیم، ولی‌ سالها تجربه و تست های دستی، ما را یاری کرده تا بتوانیم برخی‌ فرضیات هوشمندانه ای را که قابل تعمیم دهی‌ به جهان واقعی‌ است را استرس یم کنیم. در ادامه ، لیست فاکتور های برجسته را که اهمیت در نظر گرفتن دارند را باهم مرور می‌ کنیم. این نشانه ها ، تعدادی فرای اینها، بوسیله افراد پیشرفته در زمینه سئو، سنجش اهمیت لینک و لینک پروفایل وبسایت به کار رفته است.

شهرت جهان ی‌

هرچه یک وبسایت با اهمیت تر مشهور تر باشد، لینک هایی‌ که به آن سایت می‌ شود، خیلی مهم تر خواهد بود. به عنوان مثل “ویکیپدیا” عملا با ۱۰۰۰ها وب سایت دیگر لینک می‌ شود که به معنی‌ معروف و با اهمیت بودن آن است. برای کسب اعتماد و صلاحیت از طرف موتور جستجو، شما نیازمند یاری وب سایت هایی‌ دارید که به شما لینک می‌ شوند. هرچه زیاد دیده شده تر بشند، خوبتر خواهد بود.

شهرت محلی و عنوانی

مفهوم شهرت “محلی” اولین بر بوسیله موتور جستجو “تئوما” ابداع شد، لینک های ارتباطی‌ که موضوع مرتبط دارند با اهمیت تراز لینک هایی‌ می باشند که موارد عمومی و یا بی‌ ربط دارند. به عنوان مثال: چنانچه وبسایت شما فروشنده خانه سگ باشد، دریافت لینک از آدرس هایی‌ که مربوط به سگ می‌ شوند بیشتر ارزش دارد تا موضوعات بی‌ ربط مثل فروش اسکیت .

موتون انکر

یکی‌ از قویترین سیگنال هایی‌ که موتور های جستجو در رده بندی از آن استفاده می‌ کنند، متون انکر هستند . چنانچه ده ها لینک به صفحه ای با کلمه کلیدی درست اشاره کنند، آن صفحه ، اقطعا ل زیاد ‌ بالایی‌ در کسب رنکینگ زیاد ‌ بهتر برای عبارتی که در متن انکرش قرار داده کسب خواهد کرد. می‌ توانید نمونه های اینآموزش را به جستجو کردن عبارت “اینجا را کلیک بکنید ” بیابید ، در این نوع مثال خیلی ‌ از نتایج به علت وجود متون انکر داخلی‌ شان رتبه های خوب ی‌ کسب می‌ کنند.

رتبه اعتماد

تعجبی ندارد ، اینترنت مملو است از اندازه عظیم اسپم ها. برخی‌ تخمین زده ا‌ند که تا ۶۰%اندازه وب وب سایت های اینترنت اسپم می باشند . موتور های جستجو، به منظور ریشه کهن کردن این اندازه محتوای بی‌ ربط سیستم هایی‌ را بکار گرفته ا‌ند که بر پایه لینک گراف عمل می‌ نماید . کسب لینک از دامنه های پر اعتماد ، می‌ تواند تا میزان بسياري به رتبه شما در سنجش رنکینگ تان یاری کند. سایت های دانش کده ها ، وب سایت های دولتی ، و سازمان های غیر انتفاعی از عبارت دامنه های پر اعتماد هستند .

همسایگی لینک ها

لینک های اسپم اکثرا به هردو مسیر می‌ روند. وب سایتی که به اسپم لینک می‌ نماید ، عملا خودش هم اسپم محسوب می‌ شود، که در بازگشت وب سایت های اسپمی بسیار زیاد ی به آن لینک می‌ کنند. موتور های جستجو با نگاهی‌ اجمالی به تمام این لینک ها، دامنه همسایگی سایت هایی‌ که در جوار وبسایت شما قرار دارند را شناسایی می‌ نماید . بنابرین، در انتخاب وب سایت هایی‌ که با آنها تبادل لینک می‌ بکنید و همين طور وبسایت هایی‌ که به شما لینک می‌ شوند عاقلانه رفتار بکنید .

تازگی لینک ها

نشانه های لینکی‌ بعد از مدتی‌ رو به زوال می‌ روند. وب سایت هایی‌ که یک زمان زیاد دیده شده بودند، با افت روبرو می‌ شوند نهایتان از دریافت لینک های نو باز می‌ مانند. بنابرین، نه تنها بایستی به دریافت لینک به وب وبسایت تان محتاط باشید، بلکه تلاش بکنید در طول زمان به طور همیشگی لینک تزریق بکنید . موتور های جستجو آن را عموما “لینک تازه” می‌ نامند، و از تازگی نشانه ها برای قضاوت شهرت و رابطه فعلی‌ وب سایت ها استفاده می‌ کنند.

اشتراک گذاری های اجتماعی

چند سال اخیر با انفجار اشتراک گذاری مطالب از طریق سرویس های اجتماعی مانند فیس بوک ، تویتر، و گـوگل پلاس بوده ایم. چنانچه چه موتور های جستجو با لینک های اشتراک گذاری شده به گونه ای مفرق با لینک های دیگر رفتار می‌ کنند، ولی دقت بسياري به آنها می‌ کنند. این بحثی‌ است که در بین متخصصین جستجو بیان است ، اینکه موتور های جستجو چطور از لینک های اشتراک قدیم شده در الگوریتم شان بهره می‌ گیرند در هر صورت نباید ارزش پیشرفت شبکه های اجتماعی را نقض کرد.

قدرت اشتراک گذاری های اجتماعی

چگونه کمپانی های گوگل پلاس ، تویتر، فیسبوک قدرت را در دست گرفتند؟

سال های ۲۰۱۱و ۲۰۱۲ پیشرفت عظیمی‌ را در اشتراک گذاری های اجتماعی و تاثیرات آن بر جستجو دید . شرکت گوگل به خصوص شروع به ترکیب تعداد بسياري از شبکه های اجتماعی با فهرست نتایجش کرد. این فرایند، در بر گیرنده نتایج شخصی‌ سازی شده، تا فرد ان ثبت نامی‌ می‌ شد که فرصت دسترس و نگرانی ی‌ به محتویات اشتراک گذاری شده توسط جستجو کنندگان را نیز به آنها می‌ داد. به طور معمول ، این نتایج در ۱۰عنوان ابتدای فهرست نتایج ظاهر نمی‌ شود، ولی به علت تاثیرات و نفوذ اجتماعی ترفع می‌ یبابند.

قدرت بالقوه این تغییر به سمت شبکه های اجتماعی جهت بازاریابان موتور های جستجو زیاد عظیم است. آن دسته از افرادی ‌ که در حلقه های بزرگ شبکه های اجتماعی ، مطالب شان را اشتراک گذاری می‌ کنند، با شانس زیادتری جهت دریافت ترفیع در نتایج جستجو بهره‌مند هستند . برای منتشر کنندگان این موضوع یعنی‌ اشتراک گذاری مطالب شما بوسیله حلقه های بزرگ و تاثیر گذار دیگر، جهت شما هم سود آور است. به طور خاص برای گوگل ، این امر کاملا در مورد مطالبی‌ که در گوگــل پلاس اشتراک گذاری می‌ شود، درست است.

اشتراک های اجتماعی مانند اشتراک های لینک است ؟

در کلام، خیر. اگر چه شواهدی مبنی بر تاثیر اشتراک های اجتماعی مانند تویت لایک، پلاس روی رنکینگ وجود دارد، اما در حال حاضر لینک ها در ترفیع شهرت محتوای شما به مراتب برتر و ماندگار تر نسبت بهآموزش های دیگر است.

یکی از مهترین بخش های بهینه سازی وب وبسایت لینک بیلدینگ است

اصول تهیه لینک( لینک بیلدینگ )

لینک سازی نوعی هنر است. نسبتا چالش برانگیز ترین بخش سئو است ولی‌ مهمترین بخش جهت خوب یت نیز می‌ باشد. لینک سازی مستلزم خلاقیت ، سرعت ، و بودجه مالی‌ است. هیچ دو کمپین لینک سازی را نمی‌ توان یکسان دانست، روشی‌ را که شما جهت ایجاد لینک هایتان گزینش می‌ بکنید ، بیشتر بستگی به نوع وب سایتی که ملک آن هستید دارد تا به نوع شخصیت شما. در ادامه ۳نوع بنیادی اکتساب لینک را ارزیابی ‌ می‌ کنیم.

۱. لینک سر متن “طبیعی”

لینک هایی‌ هستند که به طور طبیعی بوسیله وب سایت ها و صفحات داده شده و می‌ خواهند با مطالب یا مجموعه شما رابطه برقرار کنند. این لینک ها نیازمند هیچ عمل خاصی‌ از طرف سئو ندارند، به غیر از ایجاد محتویات ارزشمند ، و توانایی اطلاع رسانی در مورد آنها .

۲ . لینک سازی دستی‌

سئو این لینک ها را با ارسال ایمیل به بلاگر ها برای لینک، ثبت نام در وبسایت ها برای مسیر، یا پرداخت نرخ جهت هر نوع فهرست شدن ایجاد می‌ نماید . seo با شرح چگونگی‌ سود رسانی ایجاد این لینک ها جهت خود تولید کنندگان ارزش اضافی برای آن ایجاد می‌ نماید . مثال های این موارد حاوی پر کردن فرم های نظر سنجی قبل از ثبت نام در سایت ، و یا دریاف جایزه و قانع کردن فرد از راه های مختلف ….

۳ . لینک های آفریده ( غیر سر مقاله ای )

صد ها هزاران از وب سایت ها ، به فرد ان شان این فرصت را می‌ دهند تا از طریق ثبت نام در بخش مهمان، امضا های فروم نظرات بلاگ، یا پروفایل های شخصی‌ ، لینک سازی کنند. این لینک ها ، از نوع کم ارزش ترین ها هستند ، ولی می‌ توانند، در مجموع ، بر وب سایت تاثیر بگزارند، در کل، موتور های جستجو سعی‌ می‌ کنند اکثر این لینک ها را کم ارزش در نظر بگیرند، اینطور گمان می‌ رود که وب سایت هایی‌ که به شدت به تولید این نوع لینک ها می‌ پردازند جریمه می‌ شوند. امروز اکثر این نوع لینک ها اسپم در نظر گرفته می‌ شود، در مصرف از آنها باید با احتیاط بود.

شروع کمپین لینک سازی

شبیه هر نوع کار بازاریابی اولین گام در کمپین لینک سازی ایجاد هدف استراتژی است. متاسفانه لینک سازی یکی‌ از سخت ترین کار ها جهت اندازه گیری است. اگر چه موتور های جستجو ذاتا وزن هر لینک را با دقت آماری و ریاضی‌ می‌ سنجند، اما معرفت این اطلاعات برای افراد خارج از این موتور ها غیر ممکن است .

سئو در جهت سخت مقیاس رده بندی ارزش لینک ها ، وابسته به چندین نشانه است. همراه با اطلاعاتی‌ که در باره نشانه های لینک پیش تر گفته شد، این معیار ها حاوی نکات زیر می‌ شود:

کسب رتبه جهت جستجوی کلمات مرتبط

یکی‌ از بهترین راه هایی‌ که می‌ تواند نشان دهد که موتور جستجو چگونه به صفحه ای ویِژگزینشه ارزش می‌ دهد ، جستجوی کلمات یا جمله های کلیدی است که آن صفحات هدف قرار داده ا‌ند خصوصا در تاگ عنوان تیتر ها. به عنوان مثال اگر می‌ خواهید برای جمله “روش زبان” رتبه کسب بکنید ، کسب لینک از صفحاتی که قبلا جهت این جمله رده بندی شده ا‌ند ، تا میزان چشـم گیری یاری خواهد کرد.

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *